Selasa, 13 September 2011

Dont trust ur frend

well suma pun mesti pena rasa kn DIKHIANAT?? Dalam kes aku ne.. ada seorang gurl konon2 nya best frend my boi.. tapi dalam diam2 rupanya ada hubungan special gtu lorr.. So gurl tu pn trep baekk ngan aku.. aku pn lyan la cm mmber lain kn.. da org wat baik kita pn wat la baik kononnya... But aku masih simpan rsa syak smthing kat dak ne.. dia da la baik tul ngan aku.. siap tnya sal hubungan aku n boi ku.. ambil berat la kta kan.. bermesej.. berkol..so aku anggap la ia cm member aku yg len.. pena skali tu dia TIPU aku sal EXBOINYA.. dia ckp dak tu cousen dia kat tenom tau2 nya EXBOI dia..heran gak kn dia mo tipu sal tu.. ALLAH MAHA ADIL.. dalam xsngaja aku buka la FB boi ku ne.. Yang aku npk ialah Dia BERSAYANG2 dengan boi aku.... bila dia da tau aku tau sal dorang.. aku di removenya dari FB akaun lama aku.. and lost contact.. and now!!.. aku langsung xska dak tu.. TERLALU KUAT MENIPU AND BERPURA2..Hope dia akn menerima balasn gak nnt.. mayb boi dia di kacau bru dia tau rasa sakit ati.. wat EXBOI KU TU.. Ko pn sama jak ngan cinta stupid ko tu :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

leave ur comment..
thanks :)