Selasa, 20 Disember 2011

Disebalik kesedihan ku ada Hikmahnyaa :)

assalamualaikum korang :)

arine penat sgt aku :( 
tapi xpa dapat gak duit sikit hihi..
tadi aku tu tolong abg2 KYS buat promosi kat Hotel Orchid tenom

pas balik dari sana tolong mom kat warung lagi..
memang kick la penat harine..
xapala yang penting HALAL kn??

aku hepy banyak kerja yang aku dapat buat,
xdala boring kn?? lagipun bulan ne rezeki ku melimpah2

*Claim contractor.. 
*hasil jualan ku berjalan dengan baik...
* mom dengan rela hati bagi Fulus kat aku..(kadang mom ku kedekut hihi)..
* Kalau nasib and rezeki ku baik insyallah akan ada 2 keja untuk Is'lah Enterprise ( Nma lesen ku) jalankan
dalam bulan ne atau tahun depan.. Jumlah?? hanya ne mampu ku jawap..
 membolehkan aku buka kedai baru tuk mengantikan warung momku...
doakan aku untuk mendapatkannya dan semuanya berjalan lancar k..
* aku dapat idea baru untuk menambahkan pendapat baru alhamdulilaa..

aku juga uda start lupakan EXBOI ku...
syukurla pada Allah kerna sentiasa tenangkan dri ku dalam pelbagai ujian..
saat2 aku bermasalah dia hilang..
xda tempat aku nak ngadu.. nak share cerita..
its ok aku masih ada family and Allah di hati ku
meskipun ada kalanya aku rasa sunyi xda diaa.. :')

aku berharap bila tiba masanya nanti aku uda lupakn dia..
dia xkan muncul dalam hidup aku lagii..

kalau tiba2 dia muncul mcam mna???

aku cepat2 nak kawin ma orang lain biarlah nikah and check HIV jak
xyala sanding2.. serik aku sayang orang macam dia..
;p

disebalik kesedihan aku, ujian2 ku,dan kehilangan dia..
aku semakin kuat semangat
semakin matang
semakin berani..
semakin hepy
semakin kukuh

"hidup dengan bahagia itu sudah cukup untuk menyakitkan hati Musuh kita"


2 ulasan:

  1. hahahahahaha...yg part hiv 2 ba...wakaakaakak...sot2 :P...x sama kawin ma orng yg kta lum knl ma orng yg btl2 kta uda knl hati budinya :P..makanya..cinta i2 biar lbh pd yg maha esa..ma bf cnta ckit jak..lau d tgglkn...x skt btl..len kali bg kasi n sygmu ma bfmu ckt2 jak ya....hahahahah :P

    BalasPadam
  2. tu kebodohan aku dulu tapi buat terjejas sampai skang.. nyesal waa.. berat mata memandang berat lagi yg merasa bro hahahah.. ckp ko jak tu.. bgs kalo sndri xperna rsaa... Part HIV?? asal sihat kan bercinta selepas kawin itu indahh kunu la aku pn xtau gaakk :P

    BalasPadam

leave ur comment..
thanks :)