Rabu, 18 Januari 2012

Kehilangan

Setiap manusia pasti akan merasa kehilangan ..

Xkirala hilang barang kaa.. hilang ingtan ka..
Hilang orang yang kita sayang kaa.. jangan jak hilang maruah kan.. Ada pun yang kena mayb ada hikmanya

Sejak pemergian Arwah nenekandaKU  aku sudah siapkan diri untuk menerima kehilangan orang lain..
Sejak dulu lagi aku rasakan Arwah seorang saja yang paling sayang aku..
Arwahla yang telah menjaga dan menyayangi aku dari kecil hingga aku besar..
Pemergian Arwah adalah satu pukulan buat aku.. 
Aku xpernah terpikir Arwah akan pergi seawal itu untuk tinggalkan aku sendiri meneruskan hidup tanpanya..

Apa pun aku harus redha, Aku sentiasa menahan airmata ku mengalir ketika merinduinyaa..
kerna bilang Makcik ku Arwah akan sakit di alam sana bila keluarganya menangisi dia..
biarpun ia suatu yang menyakitkan :(

Sejak itulah aku terima saja setiap kemungkinan dalam hidupku..
terima setiap kehilangan orang yang tersayang..
Aku uda bersedia tabahkan hati untuk kehilangan itu..

Aku semakin kuatkan hati juga sejak Exboi yg selama ini dengan ku selama 4 tahun bersama
 hilang dengan tiba2..
Mula2 memang sedih tapi aku tahu mayb ini yang terbaik untuk kami..
Meskipun sejak xada dia aku xda tempat Share perasaan and cerita..
Aku masih ada ALLAH di sini..
Berkata kata sendiri di hati.. menangis tanpa mengalir airmata.. 
sama juga seperti aku Share perasaan ku dengan Allah..
Dia yang maha mengetahui semuanyaaa..
Maha mendengar.. :)

Jadi aku xperlu cerita siapa siapa lagi masalahku dengan orang lain..
Siapa saja yang akan pergi dari hidupku aku terima walaupun sedih..
ada kalanya itu orang pkir aku macam xda perasaan.. bukan xda perasaan joo..
aku sudah lali dengan MENANGIS.. aku orgnya EGO aku malu mo menangis dpn org..
cukupla aku sedih di hati jak.. cukupla aku diamkan diri waktu sedih dari berkata apa2..
Cukupla hanya ALLAH saja yang tahu apa yg ada di hati aku..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

leave ur comment..
thanks :)